مسابقات بین‌المللی زاگرب از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بود

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی:

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص عملکرد شاگردانش در تورنمنت بین‌المللی زاگرب گفت : مسابقات از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بود، دلیل اول اینکه با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن برگزار شد و همین نسبت به مسابقات رنکینگ‌دار سال گذشته، جذابیت بیشتری ایجاد کرده بود. موضوع دیگر هم بحث رنکینگ‌ و امتیازی بود که این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات جهانی که حکم گزینشی المپیک را دارد، در اختیار داشت. اینها باعث شد که مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شود. در برخی اوزان به جرات رقابت‌ها در سطح جهانی بود، مثل ۷۷ و ۸۷ که خیلی از مدال‌داران اینجا حضور داشته و بعضا باختند.

مسابقات بین‌المللی زاگرب از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بود



 

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص عملکرد شاگردانش در تورنمنت بین‌المللی زاگرب گفت : مسابقات از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بود، دلیل اول اینکه با 2 کیلوگرم ارفاق وزن برگزار شد و همین نسبت به مسابقات رنکینگ‌دار سال گذشته، جذابیت بیشتری ایجاد کرده بود. موضوع دیگر هم بحث رنکینگ‌ و امتیازی بود که این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات جهانی که حکم گزینشی المپیک را دارد، در اختیار داشت. اینها باعث شد که مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شود. در برخی اوزان به جرات رقابت‌ها در سطح جهانی بود، مثل 77 و 87 که خیلی از مدال‌داران اینجا حضور داشته و بعضا باختند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد عدم اعزام نماینده‌ای در 97 کیلوگرم گفت: ضرورتی نداشت که مهدی بالی اعزام شود چون در جام‌جهانی و مسابقات کشوری اول شده بود و ضرورتی به رنکینگ هم نداشت چون خود مسابقات قهرمانی آسیا هم رنک دارد. در این وزن علی عابدی‌درزی هم آسیب‌دیده بود.
رنگرز در خصوص عملکرد دو نماینده سنگین وزن ایران در تورنمنت کرواسی تاکید کرد: علی‌اکبر یوسفی در حد و اندازه و قواره‌ای که از او انتظار می‌رفت ظاهر نشد. نه تنها اینجا که در دو مسابقه دیگر هم او انتظارات را برآورده نکرد، امیر قاسمی منجزی هم که به مدال برنز رسید.
وی در پایان گفت: ماحصل کار ما این بود که در یکی از تورنمنت‌های با کیفیت شرکت کردیم و الحمدلله بچه‌هایی که نیم نگاهی به مسابقات جهانی دارند، با حضور در مسابقه رنکینگ‌دار، جایگاه خودشان را بهتر کردند تا با قرعه مناسب‌تری مواجه شوند. برای کادرفنی هم یک ارزیابی خوب از مجموع سرمایه‌های موجود به عمل آمد و ظرف روزهای آینده تیمی که قرار است در آسیایی کشتی بگیرد را معرفی
خواهیم کرد.