۳ امتیاز این بازی هم برای استقلال مهم است ، هم برای سپاهان

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط استقلال در مورد اولین بازی نیم‌فصل دوم استقلال مقابل سپاهان گفت: سپاهان یک مربی با تجربه و بازیکنان شاخصی دارد که می‌توانند روی نتیجه به خوبی تاثیرگذار باشند. با توجه که این دیدار در خانه سپاهان هم انجام می‌شود، بازی مرگ و زندگی است. اگر استقلال بتواند برنده شود شاهکار کرده و می‌تواند به صدر جدول نزدیک‌تر شود. سپاهان هم در جدول همسایه استقلال است. برد در این بازی برای هر دو تیم خیلی مهم است چون می‌توانند موقعیت خودشان را در بالای جدول محکم کنند. استقلال کار سختی در این دیدار دارد و برای سپاهان هم شرایط همینطور است.

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال : 3 امتیاز این بازی هم برای استقلال مهم است ، هم برای سپاهان
منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در خصوص شرایط استقلال در مورد اولین بازی نیم‌فصل دوم استقلال مقابل سپاهان گفت: سپاهان یک مربی با تجربه و بازیکنان شاخصی دارد که می‌توانند روی نتیجه به خوبی تاثیرگذار باشند. با توجه که این دیدار در خانه سپاهان هم انجام می‌شود، بازی مرگ و زندگی است. اگر استقلال بتواند برنده شود شاهکار کرده و می‌تواند به صدر جدول نزدیک‌تر شود. سپاهان هم در جدول همسایه استقلال است. برد در این بازی برای هر دو تیم خیلی مهم است چون می‌توانند موقعیت خودشان را در بالای جدول محکم کنند. استقلال کار سختی در این دیدار دارد و برای سپاهان هم شرایط همینطور است.

یدالله اکبری کارشناس فوتبال:
سپاهان همیشه حریفی سرسخت برای استقلال بوده است
یدالله اکبری کارشناس فوتبال در خصوص دیدار امروز استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: سپاهان همیشه حریفی سرسخت برای استقلال بوده است اگر چه این تیم در دور رفت نوسان زیادی داشته ولی آنها به دنبال این هستند تا یک بار دیگر و این بار در دور برگشت استقلال را شکست داده و وضعیت خود را بهبود ببخشند.
وی افزود: استقلال می‌تواند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کند به شرط اینکه در فصل نقل و انتقالات شتاب زده عمل نکند. بازیکنان و سرمربی وارد حواشی نشده و ساپینتو به یک ترکیب ثابت دست پیدا کند تا استقلال بتواند به آنچه که می خواهد برسد.

حسینی بازی با سپاهان را از دست داد
سیدحسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال دیدار حساس این تیم مقابل سپاهان را از دست داد.
تیم فوتبال استقلال امروز پنج‌شنبه در شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.
سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنانی بود که در جریان بازی آبی‌ها مقابل تراکتور در رقابت‌های جام حذفی دچار مصدومیت شد و با اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، به علت آسیب دیدگی تحت درمان قرار گرفت.
در حالی که حضور حسینی در بازی حساس برابر سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، او با انتشار استوری در صفحه شخصی خود ، تکلیف خود را مشخص کرد. این استوری نشان‌ می‌دهد این بازیکن با عصا راه می‌رود و قطعا نمی‌تواند استقلال را در دیدار مقابل سپاهان همراهی کند.