محسن خلیلی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس: تاکتیک دوم پرسپولیس خیلی خوب جواب داد

محسن خلیلی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس: تاکتیک دوم پرسپولیس خیلی خوب جواب داد


محسن خلیلی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:
تاکتیک دوم پرسپولیس خیلی خوب جواب داد
محسن خلیلی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد پرسپولیس در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: امتیازگیری پرسپولیس در نیم فصل اول قابل قبول است. این تیم با وجود مشکلات غیر قابل پیش بینی توانست سطح بالایی از تاکتیک تیمی را ارائه دهد تا کمترین ضربه را بخورد. پرسپولیس از لحاظ نتیجه گیری شرط معدل کسب قهرمانی را دارد. همین موضوع انگیزه و اعتماد به همدیگر را در تیم افزایش می‌دهد.
وی در خصوص اصرار یحیی گل محمدی در ۴ بازی اخیر این تیم مبنی بر افزایش تعداد هافبک‌ها و نبودن مهاجم در ترکیب گفت: قطعاً سرمربی تیم بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند درباره بازیکنان اظهار نظر و
تصمیم گیری کند. نتایج پرسپولیس در هفته‌هایی که خبری از مهاجم نبود نشان می‌دهد آگاهی کادر فنی از شرایط بازیکنان بسیار بالاست. به همین خاطر باید تأکید کنم تاکتیک دوم پرسپولیس خیلی خوب جواب داد تا این تیم قهرمانی نیم فصل را کسب کند.

آمانوف قصد جدایی دارد
عزیزبک آمانوف - هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، شرایط خوبی در جمع آبی‌پوشان پایتخت نداشته و در اکثر بازی‌ها یا نیمکت‌نشین بوده یا جایی در لیست ساپینتو نداشته است.
با پایان یافتن نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، آمانوف جلسه‌ای با
علی فتح‌الله‌زاده - مدیرعامل باشگاه استقلال داشت و از مشکلات خود صحبت کرد و با توجه به شرایط موجود، درخواست جدایی از جمع آبی‌پوشان داد تا بتواند در تیم دیگری توپ بزند.
مدیرعامل باشگاه استقلال قرار است نسبت به جدایی آمانوف مشورت نهایی خود را بگیرد و پس آن نسبت به آینده این هافبک ازبکستانی تصمیم بگیرد.