علی پاکدامن قهرمان شمشیربازی ایران : کی روش مهره سوخته است

علی پاکدامن قهرمان شمشیربازی ایران : کی روش مهره سوخته است



علی پاکدامن قهرمان شمشیربازی ایران بعد از المپیک توکیو رویدادهایی همچون قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی‌های کشورهای اسلامی را پشت سر گذاشته است.
وی که علاقه زیادی به فوتبال دارد در خصوص عملکرد تیم ملی گفت : بازی‌های تیم ملی را نگاه کردم و خیلی افسوس خوردم. اگر قرار بود که تیم ملی شش گل از انگلیس بخورد و به مرحله بعد صعود نکند، کاش حداقل طور دیگری در موردش تصمیم گرفته می‌شد. ای کاش به بازیکنان جوانی مثل میلاد سرلک، مهدی قائدی و نورافکن فرصت داده می‌شد تا بازی در جام جهانی را تجربه کنند و خودشان را نشان بدهند.
وی افزود :   من طرفدار اسکوچیچ نیستم و همیشه کی‌روش را دوست داشته‌ام. در تمام سال‌های گذشته و حتی قبل از همین دوره جام جهانی هم معتقد بودم که کی‌روش مربی خوبی است و می‌تواند به تیم کمک کند اما با تصمیماتی که در جام جهانی قطر گرفت، به این نتیجه رسیدم که او هم مهره سوخته است. مطمئناً اگر با مربی ایرانی مثل یحیی گل‌محمدی یا مربیان مطرح دیگر در جام جهانی شرکت می‌کردیم، نتایج بهتری می‌گرفتیم. به نظرم چیزی که بعد از جام جهانی برای فوتبال ما ماند، حسرت است و فقط می‌توانیم بگوییم که چقدر حیف شد.