گشايش شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان

گشايش شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان



شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو در نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافت.
به گزارش مهر، شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو تا ششم آذرماه از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۱ شب در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان در کمربندی شرق، میزبان علاقه مندان و عموم شهروندان است.
شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو پس از سه سال وقفه در اصفهان برگزار می‌شود. آخرین دوره برگزاری این رویداد نمایشگاهی در سال ۱۳۹۷ بود و پس از آن برگزاری این عنوان نمایشگاهی در اصفهان امکان پذیر نشد.
در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، شرکت‌های خودرو سازی ایرانی از جمله کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه بهمن، خودروسازی فردا، آرین پارس موتور، زامیاد، دیار خودرو، شایان دیزل و مجتمع صنعتی پیلسان حضور دارند.
در این رویداد نمایندگانی از ۱۰ استان کشور شامل تهران، اصفهان، سمنان، البرز، فارس، لرستان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین شرکت می‌کنند.
در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو محصولات جدید خودرویی رونمایی می‌شود. در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌های خودروسازی با توجه به فضای باز نمایشگاه امکان تست محصولات جدید را در ایام برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو فراهم کردند و بازدید کنندگان می‌توانند پس از هماهنگی‌های لازم با خودروهای جدید رانندگی کنند.
گفتنی است امکان خرید خودرو از برخی شرکت‌های خودرویی در این نمایشگاه بصورت لیزینگ (خرید اقساط) و نقدی وجود دارد.