"نیوکاسل"؛ دانشگاهی که در پژوهش پیشگام است

"نیوکاسل"؛ دانشگاهی که در پژوهش پیشگام است

 


قسمت سوم و پایانی
  رتبه‌بندی دانشگاه "نیوکاسل"
بررسی رتبه دانشگاه "نیوکاسل" در نظام‌های رتبه‌بندی گوناگون نشان می‌دهد که همواره در سطح ملی و بین‌المللی، جایگاه بسیار خوبی داشته است.
به عنوان مثال، رتبه این دانشگاه در نظام رتبه‌بندی "تایمز" در سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۴۶ و در نظام رتبه‌بندی "کیو.اس"، ۱۲۲ بوده است.
همچنین، جایگاه این دانشگاه در نظام رتبه‌بندی "شانگهای" بین
۲۰۱ تا ۳۰۰ در جهان بوده است.
جایگاه این دانشگاه در رتبه‌بندی‌های ملی( بریتانیا) نیز به نحوی است که در رتبه‌بندی دانشگاهی مجله "گاردین" جایگاه ۵۵ و در مجله تایمز رتبه ۴۲ را از آن خود کرده است.
  بخش ایرانی وب سایت دانشگاه
در صفحه دانشجویان خارجی در وب سایت رسمی دانشگاه "نیوکاسل" صفحه‌ای نیز برای دانشجویان ایرانی اختصاص یافته است که در آن نوشته شده: زندگی دانشجویی در "نیوکاسل"، دوستانه، چند فرهنگی و امن است. پردیس دانشگاه فقط چند دقیقه پیاده با مرکز شهر فاصله دارد.
در "نیوکاسل"، شما با دانشجویان دیگر از سراسر جهان ارتباط برقرار خواهید کرد. جامعه بین‌المللی دانشگاه، دانشجویانی از ملیت‌های مختلف را گرد هم می‌آورد. این می‌تواند به شما کمک کند تا توانایی خود در برقراری ارتباط در محیطی با تنوع فرهنگی را ارتقاء دهید.
جامعه اسلامی دانشگاه، نمازخانه را در محوطه دانشگاه ایجاد کرده و سخنرانی‌های منظم، محافل مطالعاتی و رویدادهای اجتماعی را ترتیب می‌دهد.
*ایسنا