با میانگین ۲۸ سال سن ، تیم با تجربه ای داریم

محمد کشاورز کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال :

محمد کشاورز کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال : با میانگین ۲۸ سال سن ، تیم با تجربه ای داریم



محمد کشاورز کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص تورنمنت دوستانه تایلند که با نایب‌قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان به پایان رسید، گفت :‌ این تورنمنت محل خوبی برای محک خوردن تیم ملی بود.
وی افزود: به نظرم تیم ما در بخش حمله بیشتر اوقات متکی به کارهای انفرادی بود که فکر می‌کنم در بازی با مراکش توسط تیم حریف مهار شده بودند و دریبل نخوردن بازیکنان مراکش کار را برای ما سخت کرده بود.  در کل این بازی‌ها جدا از نتیجه به آماده‌سازی تیم ملی کمک زیادی کرد.
وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان ایران در این تورنمنت بیان کرد: من بازی‌ها رو به طور کامل ندیدم اما خوب به طور خاص بازی با مراکش را کامل دیدم و در آن دیدار، کادر فنی بیشتر از نفرات با تجربه و نام آشنای تیم ملی استفاده کرد و خیلی فرصت به جوانان نرسید و در فینال یا به بازی گرفته نشدند یا زمان کوتاهی داخل زمین رفتند. در بین بازیکنان جوان، سالار آقاپور بازیکنی بود که هم در دیدار فینال و هم در دیگر دیدارها موثر بود و نشان داد آینده خوبی در انتظار این بازیکن با استعداد است.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ در خصوص اینکه کادرفنی تیم ملی می‌گویند داریم تیم جوانی به مسابقات قهرمانی آسیا می‌بریم، گفت:‌ حقیقتش من خیلی موافق این جمله نیستم و باید عرض کنم که تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است و با میانگین سنی حدود ۲۸ سال سن در آسیا، باید بگویم که تیم با تجربه‌ای داریم که انشاالله با دست پر کویت را ترک خواهند کرد.