مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس : از رقابت با لوکادیا و دیاباته نمی‌ترسم

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس که با گل‌های تاریخی خود در دربی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان، خبر از مهاجمی قابل اعتماد برای پرسپولیس را می‌داد، رفته رفته از مسیر پیشرفت صعودی که انتظارش می‌‎رفت فاصله گرفت و اکنون نیز با جذب دو مهاجم خارجی، به نظر می‌رسد کار سخت‌تری پیش رو داشته باشد و شاید اینگونه به نظر برسد جذب یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته شاید دیگر مهاجمان پرسپولیس و خصوصا مهدی عبدی را زیر سایه قرار دهد. اما مهدی مدعی است این روزها اعتماد بنفس بیشتری یافته تا به بهترین شکل بازگشت دوباره خود را اعلام کند. او به سوالات مطرح شده اینگونه پاسخ داده است :

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس  : از رقابت با لوکادیا و دیاباته نمی‌ترسم


 


مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس  که با گل‌های تاریخی خود در دربی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان، خبر از مهاجمی قابل اعتماد برای پرسپولیس را می‌داد، رفته رفته از مسیر پیشرفت صعودی که انتظارش می‌‎رفت فاصله گرفت و اکنون نیز با جذب دو مهاجم خارجی، به نظر می‌رسد کار سخت‌تری پیش رو داشته باشد و شاید اینگونه به نظر برسد جذب یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته شاید دیگر مهاجمان پرسپولیس و خصوصا مهدی عبدی را زیر سایه قرار دهد. اما مهدی مدعی است این روزها اعتماد بنفس بیشتری یافته تا به بهترین شکل بازگشت دوباره خود را اعلام کند. او به سوالات مطرح شده اینگونه پاسخ داده است :
 به نظر می‌رسد شرایط خوبی در پرسپولیس ندارید ؟
عبدی : اگر منظورتان نیمکت نشینی است که قطعا بابت آن باید ناراحت باشم. اما این ناراحتی من به معنای ناراحتی از عملکرد تیم و هم‌تیمی‌‎هایم نیست. من نهایت  تلاش را به کار خواهم گرفت تا با عملکردم در تمرینات و در ادامه فرصت‌هایی که نصیبم می‌شود، جایگاه خودم را به دست بیاورم. من از این موضوع که کار سخت است کاملا آگاه هستم اما از اینکه تیم نتیجه می‌گیرد قطعا مثل تمامی هواداران خوشحالم.
 حضور لوکادیا در ترکیب و عملکردی که داشته کار را سخت نکرده است؟
عبدی : او جزیی از تیم ماست. من هیچ وقت به خودم فکر نمی‌کنم. شاید دوست داشته باشم جای او باشم اما اینطور نیست که از گل زدن او ناراحت شوم و این تصور برایم شکل گیرد که دیگر شرایط برایم بدتر شده است. من اگر جا داشته باشد سعی خواهم کرد که چیزهایی هم در این زمینه یاد بگیرم. فراموش نکنید که او از کجا آمده و تحت چه آموزشی بوده است. لیگ هلند قطعا یکی از برترین آکادمی‌های فوتبال اروپا و دنیاست. تکنیک فنی و فردی قطعا به بهترین شکل آموزش داده می‌شود.
 یعنی با اضافه شدن شیخ دیاباته این نگرانی بیشتر نخواهد شد؟
عبدی : نه، من از رقابت نمی‌ترسم. این رقابت به بهترین شکل در تیم ما دنبال می‌شود. من به حضور در کنار تک تک این بازیکنان افتخار می‌کنم. یک مجموعه فوق العاده هستیم.