تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های مشهد تا ۵ مهر

فرماندار مشهد خبر داد؛

فرماندار مشهد گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر ماه تعطیل است و ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها در اختیار اسکان زائران خواهد بود.



فرماندار مشهد گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر ماه تعطیل است و ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها در اختیار اسکان زائران خواهد بود.
به گزارش  مهر، محسن داوری  در مراسم افتتاح «قرارگاه خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر»، با بیان این‌که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهایی که در طول سال برای مسلمانان و شیعیان جهان اتفاق می‌افتد، در شهر مشهد است، اظهار کرد: حدود ۴ ماه برنامه‌ریزی انجام شده تا زمینه زیارتی آرام و مناسبت برای زائران را فراهم کنیم.
وی به راه‌اندازی قرارگاه خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا، قرارگاه خدمتی با ۱۲ کارگروه و ۴ کمیته تشکیل شده که وظیفه دارند تمام اقداماتی که برای زائر لازم است را پیش‌بینی کنن تا زائر بتواند با آرامش و به خوبی زیارت کند.
فرماندار مشهد مقدس با بیان این‌که تمام استان چه بخش‌های اداری، چه اجرایی و چه بخش خصوصی بسیج شدند تا در این روزها بتوانیم مهمان‌نوازی را به دنیا نشان دهیم، خاطرنشان کرد: چهار کمیته ذیل این قرارگاه تشکیل شده که اقدامات لازم برای پذیرایی از زائران ذیل این کمیته‌ها انجام می‌شود.
وی یادآور شد: بر اساس ابلاغی که در شورای آموزش و پرورش اعلام شده، تمامی مدارس شهر مشهد تا ۵ مهر ماه تعطیل است و مدارس در اختیار اسکان زائران خواهد بود علاوه بر آن، طبق مذاکرات انجام گرفته با وزارت علوم، دانشگاه‌ها نیز در هفته اول مهر در مشهد تعطیل هستند و ظرفیت دانشگاه‌ها در اختیار اسکان زائران قرار می‌گیرد.