افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری شهریار

با حضور استاندار تهران؛

همزمان با اولین روز هفته دولت پروژه‌های عمرانی شهرداری شهریار با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری شهریار

 


شهریار-برزگر
همزمان با اولین روز هفته دولت پروژه‌های عمرانی شهرداری شهریار با حضور استاندار تهران افتتاح شد.
 همزمان با اولین روز از هفته دولت آیین افتتاح و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شهریار با حضور محسن منصوری استاندار تهران، شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار ، محمد صادق کولی وند شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در ابتدای مراسم با حضور در گلزار شهدای امامزاده اسماعیل(ع)ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان‏های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر بیعت نمودند.
منصوری استاندار تهران در این مراسم گفت:امروز استان تهران
 ۱۴ میلیون جمعیت و دو میلیون جمعیت اتباع دارد، که با احتساب تردد از سایر مناطق استان تهران با حجم جمعیت بالا روبرو هستیم و رفتار خدمتی ما در استان تهران ضریب می‌خورد و کار همکاران من در این خصوص قدری سخت‌تر
می‌شود.
استاندار تهران گفت: تهران الگویی برای دیگر مناطق محسوب می‌شود و باید در این استان با تمام توان خدمت کرد، کار با بصیرت و صادقانه مومنانه و با اخلاص را شهیدان رجایی و باهنر انجام دادند و در استان تهران نیز باید بر همین مبنا کار شود.
وی اضافه کرد:در یک سال دولت اتفاقات و کار بزرگ انجام دادیم و ارتقای شهریار به عنوان شهرستان ویژه یکی از این اقدامات بود، رئیس جمهور محترم در این زمینه توجه خاصی داشت و با تأیید قاطع دولت محقق شد، این ارتقا فرمانداری باید در زندگی مردم و معیشت مؤثر باشد.
در ادامه مراسم محمدصادق کولی وند شهردار شهریار  گفت: با تلاش همکاران ما در شهرداری شهریار،کلانتری محمدآباد شهریار با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۸۰۰ متر مربع و جاده سلامت شهید سیری به مساحت ۳۴ هزار و ۷۳۰ متر مربع و بیش از ۲۰ هزار متر مربع زیربنا با اعتبار ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. وی سایر پروژه های قابل افتتاح شهرداری شهریار را بوستان بنت الهدی ، بوستان پیامبر اعظم کهنز، ساختمان پزشکی قانونی و بوستان شهرک مریم عنوان کرد.
دراین مراسم سایر پروژه های شهرستانی شامل مرکز جامع سلامت در دوطبقه و ۲۵۰ متر زیربنا و ۲۲۰ متر مربع مساحت محوطه با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ساختمان آتش نشانی با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و
 ۱۰۰ متر مربع مساحت عرصه و با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در روستای رضی آباد افتتاح شد.
شایان ذکر است در هفته دولت
 ۳۱ پروژه به‌ ارزش تقریبی
۳۱۶ میلیارد تومان در شهرستان شهریار افتتاح می‌شود.