ارائه خدمات بدون منت با راندمان بالا در دستور كار ما است

مهندس شيرزاد رئيس آب و فاضلاب آستارا:

ارائه خدمات بدون منت با راندمان بالا در دستور كار ما است چون اين خواست مهندس عليپور مديرعامل مردمي آب و فاضلاب گيلان است

ارائه خدمات بدون منت با راندمان بالا  در دستور كار ما است

 

 

ارائه خدمات بدون منت با راندمان بالا در دستور كار ما است چون اين خواست مهندس عليپور مديرعامل مردمي آب و فاضلاب گيلان است
خوشبختانه با ورود مهندس مازيارعليپور در راس آب فاضلاب استان شاهد موفقيت‌هايي از جمله طرح  ساماندهی پروژه‌هاي نيمه‌تمام در سطح استان  را می توان نام برد  كه البته با انتخاب مديراني توانمند در رأس ادارات شهرستان‌ها كه در ايجاد رضايتمندي و تعامل با مردم نقش بسيار مؤثري داشته‌اند.
قابل ذكر است مهندس محمدمهدي شيرزاد رئيس آب و فاضلاب شهرستان آستارا يكي از مديران دلسوز و كاردان اين مجموعه است كه به عنوان مديري نمونه انتخاب و حتي در نمازجمعه توسط امام جمعه محترم آستارا از عملكرد مثبت آب و فاضلاب  تقدير و قدرداني بعمل آمده است.
گفتني است مهندس شيرزاد با
20 سال سابقه مديريتي توانسته با ارائه خدمات چشمگيري ازجمله در رفع مشكل كم‌آبي و قطع آب شرب
 قدم هاي مثبتي بردارد تا جايي كه آستارا اولين سالي بود كه مشكل كمي آب يا قطعي آب نداشته است. اين در شرايطي است آستارا يك شهر مرزي و توريستي است و جمعيت زيادي را در فصل‌هاي تعطيل پذيرا است.
خوشبختانه شهرستان آستارا با حضور مهندس شيرزاد اين
مدير كاردان و مردمي مشكل كم‌آبي و قطع آب مرتفع شد. وقتي از مهندس شيرزاد سوال كردم كه چه فاكتورهايي را در دستور كار قرار داديد كه الحمدالله رضايتمندي مردم را در كارنامه داريد گفت در مديريت توليد و توزيع آب برنامه داشتيم و با برنامه‌ريزي حركت كرديم و همچنان مقابله خوبي با انشعابات غيرمجاز داشتيم و هر جايي با اينگونه موارد غيرقانوني روبرو شدم بدون رودربايسي آن را قيچي كردم سپس اخطاريه صادر كرديم تا هر چه سريعتر نسبت به بدهكاري خود اقدام كنند.
مهندس شيرزاد اهل كارست او شعار نمي‌دهد حرف كم مي‌زند اما بيشتر كار مي كند. او فارغ‌التحصيل رشته آب و سازه های هيدروليكي مي‌باشد و همچنان معتقد است كه بايد به مردم شريف خدمات بدون منت و قابل لمس ارائه دهيم چون هميشه در همه جلسات مهندس عليپور در اين زمينه تأكيد فراوان دارند.
رئيس آب فاضلاب شهرستان آستارا همچنان افزود موضوع جهاد آبرساني در آستارا با قدرت شروع شد و در حال حاضر با همت مديرعامل كاردان آب فاضلاب گيلان خصوصاً حمايت‌هاي دكتر مرحبا نماينده مردمي شهرستان آستارا با بيش از 56 ميليارد تومان جهت تأمين آب شرب 10 روستا كه از آب آشاميدني سالم محروم بودند اقدامات لازم را انجام داده‌ايم تا مردم شريف و باوفاي شهرستان آستارا از آب آشاميدني سالم بهره باشند. رئيس آب فاضلاب شهرستان آستارا افزود كه چهار حلقه چاه و 39 كيلومتر خطوط انتقال و سه باب مخزن 200 مترمكعبي را در دست اقدام داريم كه با راه‌اندازي اين پروژه‌ها مي‌توان  گفت آستارا يكي از شهرستانهاي پيشتاز در امور خدمات‌رساني مي‌باشد.
مهندس محمدمهدي شيرزاد رئيس آب فاضلاب شهرستان آستارا همچنان افزود يكي از پروژه‌هاي حساس اين منطقه احداث و راه‌اندازي تصفيه‌خانه و شبكه فاضلاب آستارا است كه به ظرفيت 1000 مترمكعب در 24 ساعت مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد كه بيش از 1000 مشترك را مي‌تواند پوشش دهد.
قابل ذكر است كه شهرك مهدي هم بزودي وارد مدار مي‌شود. رئيس آب فاضلاب آستارا  همچنان افزود جهت تكميل و تجهيز، نصب و راه‌اندازي تصفيه‌خانه بزرگ شهر آستارا قراردادي با شركت مجري با اعتباري بالغ بر 117 ميليارد تومان منعقد كرديم كه  خوشبختانه شروع به كارکردیم .
اميدواريم هر چه سريعتر با اتمام اين پروژه‌ حياتي شاهد احياء و بازسازي و بهبود كمي و كيفي آب شهرستان آستارا باشيم. قابل ذكر است كه با راه‌اندازي چندين پروژه مهم و بزرگ با اعتباري 145 ميليارد تومان اقدامات خوبي است كه مي‌توان در بحث افزايش كيفي آب شهرستان مؤثر باشد.
مهندس محمدمهدي شيرزاد رئيس آب فاضلاب شهرستان آستارا در پایان  گفت من معتقدم كه نبايد عيبها را سرپوش گذاشت بلكه نواقص را بايد مطرح كرد تا هر چه سريعتر برطرف شود و همچنان لازم به ذكر است اگر پيشرفتي داشتيم بايد از همكاران پرتلاشم تقدير و تشكر داشته خصوصاً حمايت‌هاي بي‌دريغ دكتر مرحبا نماينده كاردان  و متخصص شهرستان آستارا و همچنان هدايت و همراهي جناب مهندس مازيار عليپور مديرعامل كاردان و مردمي آب فاضلاب استان گيلان تقدير و تشكر دارم.