خدمات گسترده پست، يكي از مؤثرترين پايه هاي ارتباط در توسعه فضاي كسب و كار است

مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي مازندران:

خدمات گسترده پست، يكي از مؤثرترين پايه هاي ارتباط در توسعه فضاي كسب و كار است


ساری-امیر حسین  طاهریان
در نشست اميني مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي مازندران با بخشي مديركل پست استان، چگونگي خدمات دهي بهينه به واحدهاي توليدي مستقر در شهرك‎ها و نواحي صنعتي استان، مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
ياسر اميني در اين نشست گفت: به منظور افزايش عرضه كالاهاي توليدي و گسترش بازاريابي در سطح داخلي و بين المللي، شبكه پست علاوه بر سرويس دهي داخل كشور، در زمينه صادرات محصولات به
حوزه اوراسيا نيز مي‎تواند بسيار فعال و تأثيرگذار باشد.
مديرعامل شركت شهرك‎هاي صنعتي مازندران افزود: با گسترش ارتباط و فعاليت فيمابين شركت شهرك‎هاي صنعتي و پست در زمينه درج پلاك‎هاي ملي و نشان هوشمند QR به منظور تكميل بانك اطلاعاتي شهرك‎ها و نواحي صنعتي استان، اطلاعات و آمار كلي از وضعيت دقيق زمين‎هاي واحدهاي توليدي فراهم خواهد شد.
اميني اظهار داشت: خدمات گسترده پست، يكي از مؤثرترين پايه هاي ارتباطات در توسعه فضاي كسب و كار است و مي‏تواند علاوه بر بازاريابي داخلي، در معرفي و راهيابي كالاهاي ايراني به بازار جهاني نيز راهگشا باشد.
مديركل پست استان مازندران نيز در اين نشست گفت: در سال 1400 سرانه پستي در كشور به ازاي هر ايراني 3 مرسوله بود در حالي كه در مازندران 2 مرسوله بوده كه پائين تر از سرانه كشور قرار داريم و در مطابقت با سرانه پستي در كشور تركيه به ازاي هر نفر بين 70 تا 100 مرسوله و در كشورهاي اروپايي به ازاي هر نفر 800 مرسوله، بسيار اندك مي‏باشد.
محسن بخشي تصريح كرد: ارتباط واحدهاي توليدي با شركت پست در زمينه ارسال و مراسلات و بهره گيري مناسب از خدمات پستي، موجب افزايش بهره وري و جلوگيري از استهلاك سرمايه و معرفي بهتر كالاها در جامعه در بازه هاي زماني مشخص و بهره مندي از نشان هوشمند (QR) خواهد گرديد.