توسعه با همسویی مجموعه مخابرات در فعالیت‎ها میسر می‎شود

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: توسعه با همسویی مجموعه مخابرات در فعالیت‎ها میسر می‎شود


اصفهان-راعی
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی و تقدیراز فعالان عرصه ارتباطات و تببین اهداف و رویکردهای جدید شرکت مخابرات ، همسویی و یکپارچگی در مباحث و فعالیت‎ها را یکی ازمهمترین اصول اجرایی کار دانست و اظهارداشت : با استراتژی واحد و قابلیت‎هایی که در مجموعه شرکت وجود دارد میتوان به توسعه دست یافت .
به گزارش خبرنگارما از اصفهان، دراین گردهمایی یک روزه که با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و مدیران مناطق در مشهد مقدس برگزارشد،دکتر محمود زاده رئیس هیات مدیره این شرکت با تاکید بر اینکه هر منطقه باید برای افزایش درآمد راهکارهایی را ارائه دهد، گفت : با همکاری مدیران مناطق کار برنامه ای تدوین شده باید با یکپارچگی و هم افزایی دنبال شود تا نتیجه موثر حاصل شود .
دکتر محمود زاده یکی از پیشرفت های موثر در رسیدن به اهداف را تغییر در روش‏ها دانست و گفت : نوآوری و خلاقیت دو عنصر مهم در اجرای فعالیت‏ها هستند تا هر منطقه بنا بر محدویت‏ها از آن برای تحقق برنامه‏ها استفاده کند .البته سمت و سو بازار نیز ما را هدایت می‏کند .
وی از آمادگی خودمختار شرکت های مخابراتی مناطق در حوزه اجرا خبر داد و گفت : پیاده سازی بهینه‎ی این استراتژی موجب افزایش
بهره وری و درآمد در شرکت می‎شود.
وی همچنین با بیان اینکه ضرورت تحول درفعالیت خاطرنشان کرد: بر اساس راهبرد مدیریت هزینه و نقدینگی و همکاری مخابرات مناطق در این زمینه و کوشش مضاعف ستاد شرکت ان‎شاءلله به وضعیت مطلوب در شرکت دست می‏یابیم .