در تلاشیم بازی با برزیل و آرژانتین را قطعی کنیم

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال:

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال: در تلاشیم بازی با برزیل و آرژانتین را قطعی کنیم



حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون درباره اهداف و نتیجه نشست گفت : اردوی تیم ملی در تهران، البسه بازیکنان، سفر به آنکارا جهت دریافت ویزای کانادا، نیازمند صحبت‌های دقیقی بود که در این نشست انجام شد.
استیلی در خصوص بازی‌های تدارکاتی بیان کرد: با جدیت به دنبال هماهنگی‌های بازی‌های دوستانه هستیم. طبق عرف جهانی نمی‌توانیم تا زمان قطعیت قرارداد، اسم کشورهای مورد نظر برای رقابت را بیاوریم. خوشبختانه برای بازی اول تیم ملی که در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری ونکوور برگزار می‌شود، تاکنون‌ حدود ۴۸ هزار بلیت فروخته شده و این موضوع اهمیت بازی پیش رو برای کشور کانادا را نشان می‌دهد.
استیلی درباره اخبار بازی با برزیل و آرژانتین و محدودیت‌ها برای مسابقات تدارکاتی اظهار داشت: قولی ندادیم چون اصلا به طور مستقیم با آن کشورها مکاتبه‌ای نداشتیم. بلکه بعدا با شرکتی که کارهای تیم‌های برزیل و آرژانتین را انجام می‌دهد صحبت کردیم و قرار است بعد از بازی‌های جام‌جهانی برای رقابت‌های آینده مثل جام ملت‌ها، دیدار دوستانه با آن‌ها را داشته باشیم.
وی ادامه داد: به علاوه اینکه ما مشکل تامین مالی هم داریم زیرا اسپانسر ما مثل برزیل و آرژانتین تلویزیون ملی نیست زیرا صدا و سیمای ما برخلاف آن‌ها دولتی است و مجبوریم به سراغ منابع دیگری برویم.
مدیر تیم ملی درخصوص از دست دادن بازی‌های تدارکاتی به علت اقدام بد موقع مدیران قبلی بیان کرد: نمی‌توانیم اقدامات مدیران اسبق فدراسیون را قضاوت کنیم اما در تلاشیم که برای سپتامبر، مسابقه با برزیل و آرژانتین را از الان قطعی کنیم که در اردوی بعدی تیم ملی ۲ بازی قوی‌تر را داشته باشیم.