دیدار مدیران سرخابی‌ با مدیرکل ورزش و جوانان تهران برای رونق ورزش پایتخت

در دیدار مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، بر نقش دو تیم بزرگ پایتخت در رونق و ارتقا ورزش تهران تاکید شد.



در دیدار مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، بر نقش دو تیم بزرگ پایتخت در رونق و ارتقا ورزش تهران تاکید شد.
در این دیدار که با حضور درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال در این اداره‌کل برگزار شد، "علی جوادی" اظهار داشت: نقش محبوبیت و قدمت پرسپولیس و استقلال تهران که در فوتبال ایران و آسیا مطرح هستند، می‌تواند برای فوتبال و ورزش تهران اثرگذارتر و پررنگ‌تر باشد.
وی افزود: استان تهران ظرفیت حضور این دو باشگاه بزرگ و مردمی را برای مشارکت در هرگونه فعالیت های ورزشی و اجتماعی دارد و می‌توان انتظار داشت براساس قدمت این دو باشگاه و محبوبیت آن ها در بین آحاد علاقه‌مندان به ورزش و بویژه جوانان، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف ورزش کشور و خصوصا استان تهران ایفا کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد: تهران تشنه توجه و حمایت ویژه است و به دلیل نبود موضوعیت عدالت در ورزش، استعدادهای خوبی در این استان از بین می روند و باید این عدالت در دورترین نقاط این استان بزرگ برقرار باشد.وی ادامه داد: حضور پررنگ دو تیم و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مسئولیت اجتماعی، متأسفانه مورد غفلت و نادیده گرفته شده و باید در این عرصه نیز فعالیت جدی صورت گیرد و ما این آمادگی را داریم تا کارگروهی شکل بگیرد و با همراهی این دو باشگاه، در قالب همکاری های سه جانبه، فعالیت‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی را در راستای پرورش استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف و مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشیم و از ظرفیت‌های اقتصادی و برند این دو باشگاه برای رفع خیلی از موضوعات اجتماعی استفاده کرد.
در ادامه این دیدار، مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس استقلال نیز ابراز تمایل کردند تا تفاهم‌نامه‌ای در این مورد تهیه و امضا شود و تعاملاتی بین این دو باشگاه بزرگ با اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران صورت پذیرد.