۴۰۰ ویژه برنامه هفته کار و کارگر در استان مرکزی آغاز شد

۴۰۰ ویژه برنامه هفته کار و کارگر در استان مرکزی آغاز شد



اراك-خبرنگار آفرينش
 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت:
بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه همزمان با آغاز هفته کار و کارگر در نقاط مختلف این استان آغاز شد.
«جمشید امیدی» افزود: برنامه‌های در نظر گرفته شده تا ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر ادامه دارد.
وی بیان کرد:بازدید از بیت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در کلاس تفسیر قرآن، برگزاری جشن کارگر در واحدهای صنعتی، افتتاح
خانه بهداشت و مرکز مهارت بین کارگاهی، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری، بخشی از برنامه‌های این هفته است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: حضور کارگران با لباس فرم یکسان در نماز جمعه، استقرار میز ارتباط مردمی در مصلی بیت‎المقدس اراک، بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی و عیادت از بیماران، بازدید از مراکز مهارت بین کارگاهی فنی و حرفه‌ای، بازدید از واحدهای تولیدی و اهدای گل به کارگران، از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر این استان است.
امیدی اظهار داشت: کارگران با ارزش‌ترین قشر جامعه هستند که در سنگر تولید و سازندگی خدمت رسانی می‌کنند.
وی عنوان کرد:هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای پاسداشت زحمات و خدمات انسان‌هایی است که با عرق جبین، قدرت بازو و با غیرت و مردانگی گرداننده چرخ‌های تولید و صنعت در جامعه هستند و بی ادعا مسیر خدمت رسانی به جامعه را طی می‌کنند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود:حمایت از کارگران، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.
پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.