سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال: فینال جام‌حذفی را به تبریز بردیم

سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال: فینال جام‌حذفی را به تبریز بردیم



سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص برگزاری دیدار فینال جام حذفی در شهر تبریز گفت: ۵ ورزشگاه را برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت مقرر شد بازی پایانی جام حذفی در شهر تبریز و در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شود.
وی افزود: ما ماموریت داریم بازی‌های خوب را به شهرهای مختلف کشور ببریم تا همه از فوتبال لذت برده و این شانس را داشته باشند تا از این شادی بهره مند شوند. وقتی تصمیمی در چنین شرایطی گرفته
می شود یک سری نقاط مثبت دارد و برخی هم انتقاد می‌کنند اما فکر می‌کنم تصمیم بدی نباشد. از آن سو مدت‌ها بود که ورزشگاه یادگار
 امام (ره) تبریز را با هواداران پرشور خود ندیده بودیم و این یک فرصت برای همه هواداران فوتبال در تمام نقاط کشور است که از تماشای فوتبال لذت ببرند.
مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص ورزشگاه آزادی و وضعیت چمن این استادیوم تأکید کرد: این ورزشگاه بهترین ورزشگاه ایران است که مخصوص تیم ملی است، با توجه به شرایط و تعدد رقابت ها بد نیست کمی به چمن آزادی استراحت بدهیم چرا که هنوز لیگ تمام نشده و باید بازی های دیگر را هم در این جا برگزار کنیم.
گفتنی است دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد که طی آن تیم فوتبال نساجی مازندران به مصاف تیم مس کرمان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر نساجی خاتمه یافت تا نساجی راهی مرحله فینال شده و آماده بازی با آلومینیوم اراک شوند.