استقلال ضعف هایی دارد که باید ترمیم کند

ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال :

ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در ارزیابی از نیم فصل اول لیگ بیست و یکم گفت: لیگ امسال هم همانند سال گذشته با شیوع ویروس کرونا آغاز شد و تاحدودی تیم‌ها را دچار دردسر کرده بود. کیفیت لیگ در شروع بازی‌ها خوب نبود اما هرچه از زمان بازی‌ها گذشت، تیم‌ها به هماهنگی بهتری دست پیدا کردند و توانستند بازی‌های قابل قبولی ارائه کنند.

 


ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال  در ارزیابی از نیم فصل اول لیگ بیست و یکم گفت: لیگ امسال هم همانند سال گذشته با شیوع ویروس کرونا آغاز شد و تاحدودی تیم‌ها را دچار دردسر کرده بود. کیفیت لیگ در شروع بازی‌ها خوب نبود اما هرچه از زمان بازی‌ها گذشت، تیم‌ها به هماهنگی بهتری دست پیدا کردند و توانستند بازی‌های قابل قبولی ارائه  کنند.
وی افزود: استقلال، سپاهان، پرسپولیس و نساجی و حتی آلومینیوم نمایش قابل قبولی در لیگ داشتند. البته بحران تغییرات مربیگری نیز در تیم‌ها وجود داشت که برخی از تیم‌ها با تغییر سرمربی نتایج بهتری را به دست آوردند.
وی اضافه کرد: نوسانات لیگ ما زیاد بود. هم در سطح مدیریتی و هم در سطح مربیان. اما در مجموع بازی‌های خوبی را شاهد بودیم و اعتقاد دارم در
 نیم فصل دوم انگیزه‌های بازیکنان به مراتب بیشتر خواهد بود. خیلی‌ها دوست دارند به تیم ملی دعوت شوند و این مسئله باعث خواهد شد که تلاش بیشتری از خود نشان دهند.
پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ اظهار داشت: کادر فنی استقلال تغییراتی داشت. آنها توانستند نفراتی را جذب کنند که خودشان می‌خواستند. بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌ها توانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند.
مهاجم پیشین آبی پوشان ادامه داد: تغییرات باعث شده بود تا زمان زیادی برای هماهنگی بازیکنان به وجود بیاید اما استقلال توانست در طول نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته باشد. در یک مقطع این تیم در بحران تساوی دست و پا زد اما خیلی زود شرایط برای این تیم عوض شد و آبی‌ها روی نوار برد افتادند و دیدیم که توانستند در پایان نیم فصل اول به قهرمانی دست پیدا کنند.
پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال نتایج خوبی گرفته و صدرنشین لیگ است اما هنوز نقاط ضعفی وجود دارد که باید ترمیم شود. کادر فنی برای نیم فصل دوم باید نفراتی را جذب کند که بتواند با حضورشان در استقلال ضعف‌ها را پوشش دهند.