هر روز مشکل جدیدی برای پرسپولیس ایجاد می کنند

سهراب انتظاری بازیکن سابق پرسپولیس:

سهراب انتظاری بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس پس از برتری مقابل فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: ابتدا باید از زحمات بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تشکر کرد. این تیم با کسب ۸ برد و دو مساوی در ۱۰ بازی اخیرش نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و در این شرایط اعضای تیم انتظار دارند وضعیت پرسپولیس روال عادی و مثبتی داشته باشد اما متاسفانه هر روز مشکل جدیدی برای این تیم ایجاد می‌شود و به قول گل‌محمدی هر دم از این باغ بری می‌رسد.

هر روز مشکل جدیدی برای پرسپولیس ایجاد می کنند

 


سهراب انتظاری بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس پس از برتری مقابل فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: ابتدا باید از زحمات بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تشکر کرد. این تیم با کسب 8 برد و دو مساوی در 10 بازی اخیرش نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و در این شرایط اعضای تیم انتظار دارند وضعیت پرسپولیس روال عادی و مثبتی داشته باشد اما متاسفانه هر روز مشکل جدیدی برای این تیم ایجاد می‌شود و به قول گل‌محمدی هر دم از این باغ بری می‌رسد.
وی افزود: رقم خوردن این اتفاقات از قبل قابل‌پیش‌بینی بود. وقتی یک مدیر را برای باشگاه انتخاب می‌کنند وی باید به عنوان پدر آن مجموعه بالای سر کار باشد و خانواده‌اش را مدیریت کند. مشکلات این تیم ناشی از عملکرد مدیران باشگاه است و مدیرانی که برای پرسپولیس انتخاب می‌کنند، پدری کردن و مدیریت را بلد نیستند. به قول معروف این ‌کاره نیستند و اگر هم این‌کاره باشند، به دلیل دولتی اداره شدن و زیرمجموعه وزارت ورزش بودن پرسپولیس، هیچ حسابرسی در مورد عملکرد مدیر انجام
نمی شود.
انتظاری در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: باز هم با شروع فصل نقل و انتقالات پنجره پرسپولیس بسته شد. یک بار برای همیشه باید این مشکلات مدیریتی را حل کنیم. بسته شدن پنجره به خاطر بدهی به اوساگونا هم به دلیل عملکرد مدیران باشگاه است و این موضوع خیلی بد است. البته پرسپولیس در حال حاضر هم بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد و با وضعیت فعلی یحیی گل‌محمدی باید اینگونه نگاه کند که نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. دوستان می‌گویند 3-2 روز دیگر پنجره باز می‌شود اما بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ بدهد. اگر پنجره یک ماه دیگر هم باز شود راضی هستم!
وی خاطرنشان کرد: مدام می‌شنویم وضعیت مالی پرسپولیس خراب است. چرا باید باشگاهی پرهوادار با این ابهت و افتخارات چنین شرایطی داشته باشد؟ این مسائل با عقل جور در نمی‌آید. امسال گفته‌اند با فلان شرکت برای کارگزاری توافق کرده‌اند تا سالی
 400-300 میلیارد پول بدهد. با همین مبلغ مشکل باشگاه حل می شود اما این پول را به خود باشگاه نمی‌دهند. با این رقم توافق‌شده چگونه می گویند پرسپولیس مشکل مالی دارد؟