استقلال ۲۰۰ میلیاردی باید از پیکان ۲۰ میلیاردی قوی‌تر باشد

سعید دقیقی مدیر تیم فوتبال پیکان :

سعید دقیقی مدیر تیم فوتبال پیکان در گفت‌و‌گو با فارس، درباره اظهارات اخیر بیژن طاهری، سرپرست استقلال گفت: طاهری گفته که ساعت ۱۲:۳۰ دوشنبه در ورزشگاه آرارات بودند و از طرف دیگر در جلسه هماهنگی بازی گفته بودند بازیکنان‌شان مبتلا به کرونا شده‌اند. این جلسه هماهنگی ساعت ۱۱:۱۵ شروع شد و بیشتر از یک ساعت طول کشید. در تمام این مدت درباره مسائل مربوط به بازی صحبت کردیم و هیچ صحبتی درباره کرونایی های استقلال به میان نیامد. این را نماینده فدراسیون فوتبال آقای پورهادی و سایر حاضران می‌توانند شهادت بدهند.

استقلال ۲۰۰ میلیاردی باید از پیکان ۲۰ میلیاردی قوی‌تر باشد

 


 


سعید دقیقی مدیر تیم فوتبال پیکان در گفت‌و‌گو با فارس، درباره اظهارات اخیر بیژن طاهری، سرپرست استقلال گفت: طاهری گفته که ساعت 12:30 دوشنبه در ورزشگاه آرارات بودند و از طرف دیگر در جلسه هماهنگی بازی گفته بودند بازیکنان‌شان مبتلا به کرونا شده‌اند. این جلسه هماهنگی ساعت 11:15 شروع شد و بیشتر از یک ساعت طول کشید. در تمام این مدت درباره مسائل مربوط به بازی صحبت کردیم و هیچ صحبتی درباره کرونایی های استقلال به میان نیامد. این را نماینده فدراسیون فوتبال آقای پورهادی و سایر حاضران می‌توانند شهادت بدهند.
مهم ترین موضوع جلسه هماهنگی درباره تعداد تماشاگران بود و حتی فرمانده میدان (یگان ویژه) هم نمی‌دانست که ممکن است بازی به تعویق بیفتد.
مدیر تیم فوتبال پیکان در ادامه تاکید کرد:‌ متخصصین وزارت بهداشت و آنهایی که پزشکی می‌دانند می‌گویند تزریق دو دوز واکسن 70 تا
90 درصد برای هر فرد ایمنی ایجاد می‌کند. این یعنی در هر جامعه‌ کوچکی فقط 10 تا 30 درصد احتمال ابتلا به ویروس وجود دارد. تعداد مبتلاهای اعلام شده استقلال اما 400 تا 500 درصد برابر افرادی است که احتمال ابتلای‌شان وجود داشته است. گفته‌های مسئولان استقلال علم ریاضیات و علم پزشکی را هم زیر سوال می‌برد و اینطور برداشت می‌شود که آنها می‌خواهند بگویند تزریق واکسن هیچ تاثیری در پایین‌آمدن آمار نداشته که ما می‌دانیم اینگونه نیست.وی افزود: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم و دنبال این هم نیستیم که بگوییم استقلال قوی‌تر از پیکان نیست. اتفاقا استقلال با بودجه 200 میلیارد تومانی برای جذب بازیکن باید از پیکانی که 20 میلیارد تومان هزینه قراردادهایش است قوی‌تر باشد. استقلال با این پشتوانه مردمی و حمایت و بودجه‌ای که دریافت می‌کند باید از پیکان قدرتمندتر باشد.