میز ارتباطات مردمی وزارت نفت در شرکت گاز هرمزگان دایر شد

میز ارتباطات مردمی وزارت نفت در شرکت گاز هرمزگان دایر شد

 


مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از استقرار نمایندگان تام‌الاختیار وزارت نفت در ساختمان مرکزی این شرکت در سفر رئیس‌جمهوری و وزیر نفت به این استان خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان هرمزگان، فواد حمزوی، اظهار کرد: هم‌زمان با سفر ریاست‌جمهوری و وزیر نفت به استان هرمزگان، مرتضی رضیئی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت با حضور در ساختمان مرکزی شرکت گاز استان هرمزگان، پاسخگوی مستقیم و رودرروی تقاضاها و درخواست‌های مردمی در حوزه نفت و گاز بود.
وی افزود: یکی از اقدام‌ها و الزام‌های ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواست‌های آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاه‌های دولتی با مردم است که  همسو با آن، میز ارتباطات مردمی با حضور مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزارت نفت در شرکت گاز استان هرمزگان مستقر شد و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ( ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه) به‌صورت مستقیم با مردم استان دیدار کرد و پس از بررسی مشکلات، ستورات لازم برای رسیدگی را صادر کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: مشترکان و فعالان عرصه تولید استان با حضور در شرکت گاز، مسائل و مشکلات واحدهای خود را با نمایندگان تام‌الاختیار وزارت نفت در میان گذاشتند و برای بررسی و رفع مشکلات مطروحه اقدام شد.