تلاش پرسپولیس برای بازگشت رادوشوویچ

تمرین تاجیک ها با سرخپوشان؛

باشگاه پرسپولیس با وجود عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون به دلیل تحریم‌های ارزی صحبت از تلاش برای بازگشت بوژیدار رادوشوویچ کرد.گفتنی است که، باشگاه پرسپولیس پس از دریافت بخشی از قرارداد با کارگزار جدید خود توانست علاوه بر تسویه مطالبات اعضای تیم برای فصل گذشته حدود ۲۰ درصد از قرارداد آنها را پرداخت کند.

 



باشگاه پرسپولیس با وجود عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون به دلیل تحریم‌های ارزی صحبت از تلاش برای بازگشت بوژیدار رادوشوویچ کرد.گفتنی است که، باشگاه پرسپولیس پس از دریافت بخشی از قرارداد با کارگزار جدید خود توانست علاوه بر تسویه مطالبات اعضای تیم برای فصل گذشته حدود ۲۰ درصد از قرارداد آنها را پرداخت کند.
با این حال بوژیدار رادوشوویچ پس از دریافت طلب فصل گذشته خود وعده دیگر مسئولان باشگاه را نپذیرفت تا تنها بازیکن خارجی فعلی سرخپوشان تهران را ترک کند.
مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای صدری دو بار با رادوشوویچ جلسه گذاشت. قرار شد اولین قسط را به مبلغ ۵۰ هزار یورو دریافت کند و سپس قسط دوم را بگیرد. او هم توافق کرد اما پس از این جلسه، شبانه از ایران رفت.
او درباره اینکه آیا رادو به تهران باز می‌گردد افزود: با او دائم در تماس هستیم تا با صحبت بتوانیم او را به تمرینات برگردانیم. او از گذشته دلخور است و بابت شرایط فعلی هم ناراحت است که پرداختی خوبی نداشتیم. از او خواستیم بماند و کار را دنبال کند اما متاسفانه نشد.
لشگری درباره آخرین وضعیت تاجیکی‌ها که به گفته یحیی گل محمدی شبیه توریست شده‌اند، تاکید کرد: زمان برای خود ما از همه چیز مهم‌تر است تا وضعیت آنها را مشخص کنیم و بتوانند بازی کنند. پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و مشکل برای ثبت قرارداد داریم. امیدواریم مشکل کالدرون حل شود تا قرارداد آنها را ثبت کنیم. آنها هیچ مشکلی ندارند و سر تمرین می‌روند. اینکه گفته شده است تهران را ترک کرده‌اند صحت ندارد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالبات کالدرون گفت ،  متاسفانه میراث دار مشکلات گذشتگان هستیم. با تلاش و پیگیری‌های آقای صدری امیدواریم مشکلات حل شود.
مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره رونمایی از کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و جلسات صدری با مجموعه‌های مختلف، درنهایت شرکت ایده‌پویان ماژ به عنوان کارگزار باشگاه معرفی شد. در شرایط موجود و از میان مجموعه‌هایی که پا پیش گذاشته بودند این شرکت بهترین شرایط را داشت و کارگزار پرسپولیس با بیشترین مبلغ قرارداد انتخاب شد. این قرارداد سه ساله است و هر سال با توجه به شرایط روز درصدی به مبلغ قرارداد سال اول اضافه می‌شود. امیدواریم با همکاری، هماهنگی و حمایت این مجموعه مشکلات مالی پرسپولیس حل شود و دیگر دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشیم.
وی ادامه داد: از طریق قرارداد با کارگزار 15 درصد قرارداد بازیکنان و پول رادوشوویچ  را پرداخت کردیم. البته پولی که به تیم‌های آکادمی و برخی جاهای دیگر دادیم از طریق منابعی بود که با تلاش‌های صدری از محل‌های دیگر تامین کردیم. امیدواریم از این به بعد شرایط به شکلی باشد که بتوانیم ضمن پرداخت مطالبات، وضعیت مالی خوبی برای تیم به وجود بیاوریم.

شاید مهدی ترابی به بازی پیکان نرسد
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل هوادار تهران به تساوی دو - دو رسید که مهدی ترابی در بین دو نیمه از زمین مسابقه خارج شد.
در این بازی هافبک ملی پوش پرسپولیس که دوندگی زیادی در زمین مسابقه دارد به دلیل احساس درد از ناحیه زانو جای خود را به سعید آقایی داد.
بازیکن مصدوم پرسپولیس قرار است امروز مورد آزمایش قرار بگیرد تا شرایط او برای حضور در ترکیب این تیم مقابل پیکان بررسی شود.
همچنین احسان پهلوان هافبک دیگر پرسپولیس نیز آسیب دیده است و به طور قطعی نمی تواند تیمش را همراهی کند.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان ساعت ۱۵ چهارشنبه هفته جاری در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نوید عاشوری هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان:
 فولاد تیم خوبی است
نوید عاشوری هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان ، در مورد پیروزی بیرون از خانه این تیم مقابل پدیده گفت: بازی سختی بود. پدیده تیمی دونده و جنگنده است و مطمئنا در ادامه مسابقات میتواند نتایج دلخواهش را بگیرد.
وی افزود: این شخصیت بالای تیم ما را نشان می‌دهد که توانستیم بعد از اینکه گل خوردیم به بازی برگردیم. خداروشکر توانستیم سه امتیاز بگیریم که قطعا در ادامه کار به ما کمک می‌کند. چند بازیکن ما مانند یونس شاکری که رباط صلیبی پاره کرد، مصدوم و از تیم دور هستند.
عاشوری در مورد دیدار خانگی این هفته مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: فولاد تیمی ریشه دار است و کادرفنی خیلی خوبی دارد. کار سختی پیش رو داریم. حریف ما چغر و بد بدن است! اما تلاش می‌کنیم و امیدواریم که با دست پر از زمین خارج شویم.

حضور پولادگر در معاونت قهرمانی وزارت ورزش قوت گرفت
برخی اخبار دلالت بر آن دارد که رئیس فدراسیون تکواندو به عنوان معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش معرفی می‌شود.
گفتنی است، مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش هفته گذشته از سمت خود استعفا کرد. وی بهمن‌ماه سال 98 برای این پست منصوب شد اما با روی کار آمدن حمید سجادی در وزارت ورزش و با انجام تغییرات در معاونت‌های مختلف، علی‌نژاد هم استعفای خود را اعلام کرد.در حالی که گزینه‌های مختلفی برای معاونت قهرمانی مطرح بودند، به نظر می‌رسد بالاخره وزیر ورزش تصمیم نهایی خود را گرفته و محمد پولادگر را برای این پست معرفی خواهد کرد؛ اگرچه هنوز نهایی نشده است. در صورتی که پولادگر به صورت قطعی به عنوان معاون وزیر معرفی شود، مراسم تودیع و معارفه در هفته جاری برگزار خواهد شد.
محمد پولادگر سالهاست ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده دارد. با پایان دوره 4 ساله وی، انتخابات این فدراسیون 15 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

استقلالی‌ها تا پایان هفته پولدار می‌شوند
قرار است تا پایان هفته جاری بخش دیگری از قرارداد مربیان و بازیکنان استقلال به حساب آنان واریز شود.
گفتنی است ، مصطفی آجورلو قصد دارد تا آخر هفته پیش قراردادهای بازیکنان را پرداخت کند تا آنها با خیالی آسوده به فکر موفقیت در ادامه لیگ برتر باشند.از باشگاه استقلال خبر می‌رسد قرار است به زودی و تا پایان هفته جاری بخش دیگری از قراردادهای مالی مربیان و بازیکنان آبی‌پوش به حساب آنها واریز شود.