برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه حضوری شد

زمان و جزئیات برگزاری آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد.

برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه حضوری شد

 


زمان و جزئیات برگزاری آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰1-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد.
به گزارش دانشگاه علامه طباطبائی، ارزیابی آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰1-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی در روزهای ۸، ۹ و ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود.
بر این اساس، دانشجویانی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و بالاتر باشد. همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در ارزیابی جامع الزامی است در غیر این صورت شرکت در آزمون میسر نبوده و یک نوبت لحاظ
خواهد شد.
بر این اساس دانشجویانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که آزمون جامع را در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰1-۱۴۰۰ انتخاب و اخذ کرده و تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده باشند و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و یا بالاتر باشد.
همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰1-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی الزامی است. در غیر این صورت شرکت در آزمون مذکور امکان‌پذیر نیست و یک نوبت لحاظ خواهد شد.
آزمون جامع نیم‌سال قبل این دانشجویان در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری مطابق زمان‌بندی اعلام شده از سوی دانشکده‌ها
به صورت حضوری در دانشکده محل تحصیل و غیرحضوری به صورت برخط(برای دانشجویان دارای شرایط خاص) برگزار شد.