حسن روشن مهاجم اسبق استقلال: استقلال از نظر فنی متوسط است

حسن روشن مهاجم اسبق استقلال: استقلال از نظر فنی متوسط است



حسن روشن مهاجم اسبق استقلال در خصوص نتایج تیم استقلال گفت : نتایج استقلال خوب است، این تیم تا حالا توانسته ۱۰ امتیاز کسب کند که آمار خوبی محسوب می‌شود. این در شرایطی است که استقلال نسبت به گذشته تغییرات زیادی را در جمع بازیکنان خود داشته است. آبی‌پوشان تهرانی از نظر فنی متوسط هستند و این طبیعی است، به نظر من باید چند هفته دیگر از لیگ برتر پشت سر گذاشته شود تا استقلال بتواند به بهترین شرایط برسد.
وی در خصوص اینکه آیا استقلال توانایی قهرمان شدن در لیگ برتر را دارد یا خیر؟ گفت : استقلال باید در حد قهرمانی باشد، این تیم نام استقلال را یدک می‌کشد و همین نام استقلال کافی است تا در کورس قهرمانی قرار داشته باشد. الان خیلی زود است که بخواهیم از شانس‌های قهرمانی صحبت کنیم اما به طور حتم استقلال، پرسپولیس و سپاهان تیم‌هایی هستند که نسبت به سایر رقبا شانس‌ بیشتری برای قهرمانی دارند.
وی در خصوص اینکه فرهاد مجیدی توانایی قهرمان کردن استقلال را دارد یا خیر؟ گفت : مجیدی مربی بدی نیست، جوان است و پر انگیزه و باید در این فصل توانایی‌هایش را نشان دهد، او به خوبی می‌داند هواداران انتظارات فراوانی از وی دارند، من امیدوارم مجیدی بر روی نیمکت استقلال به موفقیت رسیده و برای استقلال افتخارآفرینی کند.