پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی، اولویت مهم وزارت تعاون است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی، اولویت مهم وزارت تعاون است

 

 


معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت مهم این وزارتخانه است، گفت: تقویت دانش و آگاهی عمومی و اختصاصی فعالین کارگری از مهمترین اقدامات در جهت توسعه کیفی این قشر است.
به گزارش ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی فرد» در دیدار با نمایندگان مجامع ملی و استانی سراسر کشور با تاکید بر اهمیت توجه به مطالبات تشکل‌های صنفی، افزود: این معاونت آمادگی خود را برای دریافت و پذیرش دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات تمام فعالین صنفی در راستای رفع مشکلات جامعه کار و تولید کشور اعلام می‌دارد.
رعیتی فرد ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مستمر شورای عالی کار ابراز امیدواری کرد: در این شورا با بررسی مشکلات کارگران و ارائه طرح‌ها و راهکارهای عملی در رفع مشکلات و تقویت به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.
رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران و عضو هیئت امنای تامین اجتماعی در ادامه این نشست ضمن تشریح نوع فعالیت و سوابق و عملکرد این نهاد، گفت: این تشکل صنفی و ملی برای ایجاد بالندگی و تقویت مولفه های محیط کسب و کار کشور با رویکرد سه جانبه گرایی اعلام آمادگی می‌کند.