پیشنهاد ایجاد پایگاه‌های مختص بازنشستگان و سالمندان

ضرورت توجه به درمان رایگان و رسیدگی بیشتر در مراکز درمانی؛

جلسه کمیته بیمه و درمان با حضور اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر و معاونین و روسای ادارات این اداره کل تشکیل شد.

پیشنهاد ایجاد پایگاه‌های مختص بازنشستگان و سالمندان

 


جلسه کمیته بیمه و درمان با حضور اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر و معاونین و روسای ادارات این اداره کل تشکیل شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران، جلسه کمیته بیمه و درمان با حضور اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر و معاونین و روسای ادارات این اداره کل تشکیل شد. مدیرکل درمان استان تهران از تلاش‌های کادر درمان در عرصه‌های مختلف پزشکی، پیراپزشکی وپرستاری در ایام محدودیتهای کرونا قدردانی نموده و افزود: بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در استان تهران همواره سعی نموده خدمات خوب و با کیفیتی درجهت جلب رضایت بیمه شدگان و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه دهد که دراین راه نیز تعدادی از همکاران عزیز ما شهید عرصه سلامت گردیده‌اند.
پناهی زاده ضمن اظهار خرسندی از تشکیل این جلسه و تاکید مدیرعامل جدید سازمان بر استفاده از نظرات شرکای اجتماعی در تصمیم گیری های ستاد و صف، از پیشرفت قابل توجه پروژه های بزرگ استان تهران از جمله ICU بیمارستان شهریار، بخشهای بستری بیمارستان اسلامشهر، NICU بیمارستان کاشانی وسی تی آنژیوگرافی بیمارستان لواسانی و سایر پروژه های در دست اقدام گزارشی ارائه نموده و افزود: حاشیه کلان شهر تهران به دلیل افزایش مهاجرت و جابجایی جمعیت به این مناطق نیازمند تقویت مراکز درمانی بوده که انشاءالله با همیاری تیم مدیریتی جدید سازمان شاهد تغییرات خوبی دراین زمینه باشیم.
حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و رئیس کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل درمان استان تهران در ایجاد زیر ساخت‌ها در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف توسط ایشان، وظیفه این کمیته را انتقال موضوعات و مشکلات و آگاهی دادن از بخش‌های پنهان در امر درمان و کمک به مدیریت در حوزه های کلان اجرائی دانست. ایشان همچنین دغدغه مشترک کمیته بیمه و درمان خانه کارگر و سازمان تامین اجتماعی را توجه به قانون الزام و حفظ و تقویت بخش درمان مستقیم بعنوان پناهگاهی مهم برای کارگران و هم افزایی بیشتر در این راستا دانست.
 همچنین او در زمینه بهبود برخی فرایندها در
 امور درمان در استان تهران نیز پیشنهاداتی ارائه نمود که از جمله می‌توان به ایجاد پایگاه‌هایی مختص بازنشستگان و سالمندان و رسیدگی بیشتر به قشر سالمند در مراکز درمانی جهت تسریع در امر درمان اشاره نمود.
در ادامه؛ قربانی و حیدری از اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر به بیان نقطه نظرات و انتظارات مجامع کارگری از بخش درمان استان تهران پرداختند.
پناهی زاده نیز ضمن ابراز خرسندی از نظرات و پیشنهادات ارزنده این کمیته، هدف مدیر عامل محترم و تیم مدیریتی سازمان تامین اجتماعی را ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی به بیمه شدگان و تقویت بیشتر بخش درمان مستقیم دانسته و افزود: با بکارگیری راهکارهای مناسب انشالله شاهد تحولات مثبت در عرصه درمان سازمان خواهیم بود. مدیرکل درمان استان تهران در پایان اظهار امیدواری نمود که با انعکاس این دیدگاه‌ها به مدیران ارشد و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در برنامه‌ریزی‌های آینده از این پیشنهادات ارزنده استفاده مطلوب صورت پذیرد.