اجرا شدن طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در کرمانشاه از۲۲ آبان ماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرا شدن طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در کرمانشاه از ۲۲ آبان ماه سال جاری خبر داد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرا شدن طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در کرمانشاه از ۲۲ آبان ماه سال جاری خبر داد.
محمد حیدری در گفتگو با مهر اظهار کرد: در طرح زوج و فرد تردد دارندگان وسایل نقلیه دارای پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد هفته می‌توانند در محدوده‌های تعیین شده تردد داشته باشند.وی با اشاره به محدوده اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه، افزود: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از
 میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح زوج و فرد وسایل نقلیه شخصی از تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.
حیدری خاطر نشان کرد: به منظور آگاهی مردم کرمانشاه برای اجرای طرح زوج و فرد بنرهای اطلاع رسانی در ورودی مسیرهای اجرای طرح زوج و فرد نصب می‌شود.وی با اشاره به جریمه ورود به طرح زوج و فرد در کرمانشاه، خاطر نشان کرد: جریمه ورود به طرح زوج و فرد را
 یک میلیون ریال بوده و این طرح شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اضافه کرد: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از طرح زوج و فرد در کرمانشاه مستثنی هستند.