سه هزار و ۵۰۰ خودرو عمومی در کردستان دوگانه‌سوز شد

سه هزار و ۵۰۰ خودرو عمومی در کردستان دوگانه‌سوز شد

 


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:از مرداد پارسال تاکنون سه هزار و ۵۰۰ خودروی عمومی در استان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد.
به گزارش ایرنا، عبدالله گیتی منش اظهار داشت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از مرداد ماه سال گذشته در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح شهروندان می توانند بامراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان کردستانی از اجرای طرح مذکور، اضافه کرد: ششمین مرکز دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی استان در شهر سقز آغاز به کار کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: هم اکنون سه مرکز در سنندج و سه مرکز در شهرهای سقز، قروه و بیجار نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می‏کنند.
گیتی منش از پیگیری برای فعال شدن ۲ مرکز دیگر در شهرستان‏های دیواندره و کامیاران خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام ۲۰۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.
وی با بیان اینکه ۵۲ باب جایگاه CNG در استان به شهروندان خدمات ارائه می دهند، افزود: روزانه بیش از ۵۰۰ هزار متر مکعب سی ان جی درجایگاه‌های سی ان‏جی استان کردستان مصرف می‏شود.
در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‏دهند.